fredag 21. september 2012

Ville og vakre

De fleste av de ville har stått i drivhuset i sommer. Det trives de tydeligvis med!
Blomstene er små, men har nydelige farger.
Jeg rekker ikke mer disse høstdagene, enn å se, lukte og fotografere.
Og så krysser jeg fingrene for at det ikke blir nattefrost enda!!!!!!!!!!

P. anethifolium x myrrhifolium

Blomstenes farge varierer fra hvitt til rosa på samme plante.

P. extipulatum

P. magentheum x echinatum

' Brilliantine'
Nå er det heldigvis helg!
Det er fyr i ovnen, stille og fredelig og boka venter........
Tusen takk for hyggelige kommentarer,
 - og god helg!

1 kommentar:

  1. Deilige, flotte planter....har nok vore lurt å ha dei i drivhuset.
    Neste år skal mine og stå under tak. Etter allt regnet i år vart det mykje stygge blomster på dei og til dels rotna dei vekk. Men no er mine og komne inn i drivhuset for å tørke opp litt :D
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg...du er velkoma tilbake :)
    Nyt helga med boka di og varm deg godt på ovnen.
    Klem.

    SvarSlett