onsdag 13. mars 2013

Interessert i villarter, frø og stiklinger?





 
 
NORSK PELARGONIUMFORENING INVITERER TIL:






FOREDRAGSKVELD OM VILLARTER







ONSDAG 20 MARS KL. 19.00


STED: BORRE MENINGHETSHUS, TVEITENVEIEN 18, HORTEN


VI TAR FOR OSS STELL AV


VILLARTER OG INNFØRING I


SÅING.


SALG AV STIKLINGER, FRØ,


GJØDSEL M.M.


DET BLIR SERVERT KAKER OG


KAFFE/TE.






Har dere spørsmål angående


foredragskvelden kan dere bare kontakte:


Anne: pelargonanne@gmail.com


eller


Bjørg: bjo-lang@online.no


Møtet er åpent for alle interesserte, men


fint med en tilbakemelding slik at vi vet

hvor mange stoler vi skal sette ut.




3 kommentarer:

  1. Hej Bjørg.
    En skam der er så langt op til Horten. Jeg ville ellers meget gerne høre mere om vildarter.
    Jeg har sået de frø jeg fik fra dig. Spæææændende.

    Havehilsen
    ole

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Hørtes veldig gøy ut! Hadde jeg bodd i nærheten skal jeg love at jeg ikke hadde vært sen å be!
    Kos dere:)
    Klem

    SvarSlett