søndag 2. juni 2013

Vårtreff i Botanisk hage

I dag var det vårtreff og plantesalg i Botanisk hage.
Noen medlemmer i Norsk Pelargoniumforening deltok, og det ble en innholdsrik dag, spesielt værmessig! Dagen startet med oppholdsvær og små streif av sol, men midt på dagen snudde været. Det regnet, lynte og tordnet. Vi ble klissvåte, både folk og planter! Men været skremte ingen, det var masse folk og bra salg.
Kanskje noen av dere som leser dette var der?

NPF har 10-årsjubileum i år og det markerte vi med en liten utstilling av ulike pelargonier.

Bordet med stiklinger var fullt av godbiter.

Her er den glade gjengen bak disken!

3 kommentarer:

  1. ÅÅå, jeg visste ikke at det var vårtreff i dag, men vi var på vei til Botanisk Hage, men snudde i sentrum pga været:-( Håper jeg får med meg vårtreffet til neste år!

    SvarSlett
  2. Ja, der skulle vi definitivt ha vært. Plantebordet ser veldig spennende ut. Anne

    SvarSlett
  3. Jeg var så vidt oppom standen deres - veldig fin forresten! Men det var så innmari vått så jeg endte med å snu nesa hjemover dessverre. Jeg hadde med kamera og hadde virkelig tenkt å kose meg på vårtreffet, men været var ikke enig med meg. Kommer tilbake neste år, for dette var et veldig artig arrangement.

    SvarSlett