fredag 31. august 2012

Exit august

Siste dagen i august var en god og varm dag.
Fortsatt sommer, liker jeg å tenke. Jeg tviholder på sommeren nå når det går mot ......høst.....


Litt høstfarger innimellom det grønne...

Men Solhatten, som jeg fotograferer gang på gang, blir bare flottere og flottere!

Kjempeverbenaen er ikke kjempestor - men ganske stor - og veldig fin!


Nydelige spindelvev.
Utrolig hvordan det lille vevkjærringa klarer å lage så flott nett.



Jeg fikk stiklinger av forskjellige "jøder", vet ikke hva det ordentlige navnet er, og denne mørke har små, lysende blomster.
I morgen er det marked i Hillestad og da skal noen av oss i Pelargoniumforeningen dit og selge stiklinger. Det er meldt pent vær, bilen er pakket med utstillingsplanter, jeg har bakt pelargoniumkake og jeg håper det blir en fin dag. Kanskje bilder derfra i morgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar